Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
11, regułom konwencjonalnym - a więc stylistyką, która kwalifikuje wiadomość do określonego typu kulturowego lub komunikacyjnego,
12,celowym deformacjom obrazu służącym ukierunkowaniu uwagi odbiorcy lub manipulacji przebiegiem interpretacji jego znaczenia.
Bovee i Arens akcentują istotny wpływ wizualnej warstwy przekazu reklamowego na osiągnięcie następujących celów komunikacyjnych:
- skupienia uwagi odbiorcy na wiadomości;
- wstępnej identyfikacji problemu komunikatu reklamowego;
- konstrukcji przekazu umożliwiającej utrzymanie dotychczasowych odbiorców komunikatu oraz pozyskanie nowych;
- wzbudzenia zainteresowania odbiorcy sloganem reklamowym;
- wytworzenia emocjonalnego stosunku do wiadomości oraz produktu;
- przejrzystego przedstawienia przesłania wiadomości;
- wpływu na pozytywne nastawienie odbiorcy do przesłania wiadomości;
- przedstawienia unikatowych cech produktów;
- określenia rozpoznawalnych cech decydujących o ciągłości kampanii, którą tworzą
11, regułom konwencjonalnym - a więc stylistyką, która kwalifikuje wiadomość do określonego typu kulturowego lub komunikacyjnego, <br>12,celowym deformacjom obrazu służącym ukierunkowaniu uwagi odbiorcy lub manipulacji przebiegiem interpretacji jego znaczenia. <br>Bovee i Arens akcentują istotny wpływ wizualnej warstwy przekazu reklamowego na osiągnięcie następujących celów komunikacyjnych: <br>- skupienia uwagi odbiorcy na wiadomości; <br>- wstępnej identyfikacji problemu komunikatu reklamowego; <br>- konstrukcji przekazu umożliwiającej utrzymanie dotychczasowych odbiorców komunikatu oraz pozyskanie nowych; <br>- wzbudzenia zainteresowania odbiorcy sloganem reklamowym; <br>- wytworzenia emocjonalnego stosunku do wiadomości oraz produktu; <br>- przejrzystego przedstawienia przesłania wiadomości; <br>- wpływu na pozytywne nastawienie odbiorcy do przesłania wiadomości; <br>- przedstawienia unikatowych cech produktów; <br>- określenia rozpoznawalnych cech decydujących o ciągłości kampanii, którą tworzą
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego