Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
istotności poszczególnych wymiarów oraz selekcja zbędnej argumentacji jest z reguły procesem prostszym niż praca ograniczona deficytem argumentów i barierą obrazu stereotypowego. Ich przykładowe zastosowanie w stosunku do określenia potencjalnego obrazu samochodu dla młodych osób, pracujących i nie mających rodziny, przedstawiać się może następująco:
Cechy strukturalne. Są one stosunkowo najłatwiejsze do identyfikacji. Zbliżone są też do cech podstawowych produktu, definiowanych na poziomie strategii marketingowej. Oznaczają te właściwości, które są wynikiem konstrukcji produktu. W odniesieniu do samochodu oznaczać będą trwałość, niezawodność, cechy decydujące o sprawności w czasie jazdy, pojemność etc.
Cechy funkcjonalne. Wynikają z następstw użytkowania w określonych warunkach sytuacyjnych. Przykładowy wizerunek auta
istotności poszczególnych wymiarów oraz selekcja zbędnej argumentacji jest z reguły procesem prostszym niż praca ograniczona deficytem argumentów i barierą obrazu stereotypowego. Ich przykładowe zastosowanie w stosunku do określenia potencjalnego obrazu samochodu dla młodych osób, pracujących i nie mających rodziny, przedstawiać się może następująco: <br>Cechy strukturalne. Są one stosunkowo najłatwiejsze do identyfikacji. Zbliżone są też do cech podstawowych produktu, definiowanych na poziomie strategii marketingowej. Oznaczają te właściwości, które są wynikiem konstrukcji produktu. W odniesieniu do samochodu oznaczać będą trwałość, niezawodność, cechy decydujące o sprawności w czasie jazdy, pojemność etc. <br>Cechy funkcjonalne. Wynikają z następstw użytkowania w określonych warunkach sytuacyjnych. Przykładowy wizerunek auta
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego