Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
Posługiwanie się powyższymi kategoriami nie ma jednak na celu klasyfikacji, które mogą określić cechy produktu. Raczej ułatwiają identyfikację tych cech, które mogą wpływać na postawę wobec produktu, a które na początkowym etapie pracy nad wizerunkiem są jeszcze nieuświadomione. Wpływają one na stosunek do produktu wraz z pozostałymi elementami reprezentacji. Oprócz identyfikacji cech, określenia i istotności warto też określić wpływ związku między owymi cechami na tworzone preferencje.
Satysfakcja z nabycia pojazdu z uwagi na dobrą cenę nie jest tożsama z satysfakcją nabycia z powodu osiągnięcia celu, do którego dążyło się wiele lat, uwolnienia się od konieczności biegania za autobusami... no i jeszcze
Posługiwanie się powyższymi kategoriami nie ma jednak na celu klasyfikacji, które mogą określić cechy produktu. Raczej ułatwiają identyfikację tych cech, które mogą wpływać na postawę wobec produktu, a które na początkowym etapie pracy nad wizerunkiem są jeszcze nieuświadomione. Wpływają one na stosunek do produktu wraz z pozostałymi elementami reprezentacji. Oprócz identyfikacji cech, określenia i istotności warto też określić wpływ związku między owymi cechami na tworzone preferencje. <br>Satysfakcja z nabycia pojazdu z uwagi na dobrą cenę nie jest tożsama z satysfakcją nabycia z powodu osiągnięcia celu, do którego dążyło się wiele lat, uwolnienia się od konieczności biegania za autobusami... no i jeszcze
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego