Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
produktem. Style te są spójne dla danej klasy produktów i oznaczają zarówno typ samej informacji, jak i typ zakupu, z jakim informacja jest związana. Styl ten jest odmienny dla kosmetyków, produktów budowalnych czy zbiorowego produktu, jaki oferuje supermarket. Jednak w ramach produktu danej klasy łatwo jest określić bazowe cechy stylu identyfikacji. W razie ich pominięcia lub dużego podobieństwa przykładowy odbiorca, który zdecydował się na kupno lodów w stoisku oznaczonym elementami barwy niebieskiej, tworzących określony rytmicznie porządek wizualny, może ze zdziwieniem zauważyć, że trafił do stoiska, gdzie sprzedają śledzie. Zakup nie nastąpił z powodu zastosowania przez dwie firmy zbliżonego rdzenia elementów identyfikacji
produktem. Style te są spójne dla danej klasy produktów i oznaczają zarówno typ samej informacji, jak i typ zakupu, z jakim informacja jest związana. Styl ten jest odmienny dla kosmetyków, produktów budowalnych czy zbiorowego produktu, jaki oferuje supermarket. Jednak w ramach produktu danej klasy łatwo jest określić bazowe cechy stylu identyfikacji. W razie ich pominięcia lub dużego podobieństwa przykładowy odbiorca, który zdecydował się na kupno lodów w stoisku oznaczonym elementami barwy niebieskiej, tworzących określony rytmicznie porządek wizualny, może ze zdziwieniem zauważyć, że trafił do stoiska, gdzie sprzedają śledzie. Zakup nie nastąpił z powodu zastosowania przez dwie firmy zbliżonego rdzenia elementów identyfikacji
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego