Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
dla osiągnięcia efektu synergii wszystkich wiadomości tworzących kampanię, najistotniejsze jest ustalenie czterech kwestii: podstawowych reguł kompozycyjnych, które nadają wiadomości specyficzny dla niej charakter, osiowych znaczeń przekazu, związku przesłania wiadomości z bazową regułą konstrukcji form przekazu, a także pojemności reguł kompozycyjnych, gwarantujących rozbudowę ilości argumentacji, stanowiących treść przekazu, przy jednoczesnym zachowaniu identyfikacji stylu wiadomości.
Idealna konstrukcja formalna przekazu nie istnieje, ponieważ zależy od warunków określających całość przebiegu komunikacji. W praktyce określone rozwiązania formalne sprzyjają zapisowi osiowej cechy produktu oraz kontekstu, trzech lub pięciu cech produktu, związków między nimi lub znacznej ilości argumentów. W tej ostatniej sytuacji mamy do czynienia ze strukturą zbliżoną
dla osiągnięcia efektu synergii wszystkich wiadomości tworzących kampanię, najistotniejsze jest ustalenie czterech kwestii: podstawowych reguł kompozycyjnych, które nadają wiadomości specyficzny dla niej charakter, osiowych znaczeń przekazu, związku przesłania wiadomości z bazową regułą konstrukcji form przekazu, a także pojemności reguł kompozycyjnych, gwarantujących rozbudowę ilości argumentacji, stanowiących treść przekazu, przy jednoczesnym zachowaniu identyfikacji stylu wiadomości. <br>Idealna konstrukcja formalna przekazu nie istnieje, ponieważ zależy od warunków określających całość przebiegu komunikacji. W praktyce określone rozwiązania formalne sprzyjają zapisowi osiowej cechy produktu oraz kontekstu, trzech lub pięciu cech produktu, związków między nimi lub znacznej ilości argumentów. W tej ostatniej sytuacji mamy do czynienia ze strukturą zbliżoną
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego