Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
innych możliwości decyzyjnych pod względem jej dostępności psychologicznej.
Po wielokrotnym eksponowaniu wiadomości zawierających obraz reklamowanego obiektu i przetworzeniu ich przez odbiorcę na poziomie semantycznym oraz odnoszącym się do indywidualnego doświadczenia odbiorcy wobec głównego desygnatu przekazów tworzone są sądy wartościujące. Stopień precyzji tych sądów, a także ich siła jest tym większa, im bardziej proces tworzenia się postawy zbliża się do etapu planowania działań, w odniesieniu do reklamowanego obiektu. Oceny odnoszące się do desygnatów wiadomości, a związane z tworzącą się postawą, opierają się na początkowej niezgodności między informacjami kodowanymi w przekazie a tymi, które wchodzą w skład istniejącej postawy, z reguły o niskiej złożoności
innych możliwości decyzyjnych pod względem jej dostępności psychologicznej. <br>Po wielokrotnym eksponowaniu wiadomości zawierających obraz reklamowanego obiektu i przetworzeniu ich przez odbiorcę na poziomie semantycznym oraz odnoszącym się do indywidualnego doświadczenia odbiorcy wobec głównego desygnatu przekazów tworzone są sądy wartościujące. Stopień precyzji tych sądów, a także ich siła jest tym większa, im bardziej proces tworzenia się postawy zbliża się do etapu planowania działań, w odniesieniu do reklamowanego obiektu. Oceny odnoszące się do desygnatów wiadomości, a związane z tworzącą się postawą, opierają się na początkowej niezgodności między informacjami kodowanymi w przekazie a tymi, które wchodzą w skład istniejącej postawy, z reguły o niskiej złożoności
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego