Typ tekstu: Prasa
Tytuł: CKM
Nr: 5
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1999
Black z uniwersytetu w Georgii twierdził, że w społecznym mniemaniu jest on "postmodernistycznym artystą performance". Wszechwładne media w pogoni za sensacją tworzą z morderców bohaterów. Podobizna potwora na pierwszej stronie zawsze zapewnia wzrost nakładu - a o to przecież chodzi. W rezultacie fenomen ludzi takich, jak zabójca Sharon Tate - Charles Manson intryguje nawet po kilkudziesięciu latach, stając się pożywką dla świata rozrywki i sztuki. Jednym z najpopularniejszych wykonawców na scenie pop jest obecnie Marilyn Manson, uważający się za ucznia twórcy satanizmu - Antona Sandora LaVeya i celowo prowokujący porównania ze słynnym kilerem. Niektórzy z odsiadujących karę zabójców dla sławy wyolbrzymiają swoje krwawe wyczyny
Black z uniwersytetu w Georgii twierdził, że w społecznym mniemaniu jest on "postmodernistycznym artystą performance". Wszechwładne media w pogoni za sensacją tworzą z morderców bohaterów. Podobizna potwora na pierwszej stronie zawsze zapewnia wzrost nakładu - a o to przecież chodzi. W rezultacie fenomen ludzi takich, jak zabójca Sharon Tate - Charles Manson intryguje nawet po kilkudziesięciu latach, stając się pożywką dla świata rozrywki i sztuki. Jednym z najpopularniejszych wykonawców na scenie pop jest obecnie Marilyn Manson, uważający się za ucznia twórcy satanizmu - Antona Sandora LaVeya i celowo prowokujący porównania ze słynnym kilerem. Niektórzy z odsiadujących karę zabójców dla sławy wyolbrzymiają swoje krwawe wyczyny
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego