Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy kosmetyczne
Rok: 2004
silną pozycję na rynku, łatwiej zdobywać jego nowe rejony. Wink adresujemy do młodszej grupy Klientek.

Tendencje
Nasz nowy zapach Wink odpowiada tendencjom na świecie. Znane marki perfumeryjne wprowadzają wody odwołujące się do podobnych pomysłów, min. kobiety "nieoficjalnej", tajemniczej czy ignorującej konwenanse i podążającej za sobą samą. Łączy je idea prywatnego, intymnego obszaru kobiecości, sekretu i tajemnicy. Wink nawiązuje do tego popularnego nurtu - Kobieta Wink oddycha lekko, bawi się radośnie i flirtuje ze swobodą.
Zrób więcej!
Teraz niepowtarzalna okazja. Kupujesz 4, płacisz za 3!
Oferta podlega zwielokrotnieniu, np. jeśli kupisz 8 buteleczek, 2 dostaniesz gratis!
zamów 4 x - w tym GRATIS
zamów
silną pozycję na rynku, łatwiej zdobywać jego nowe rejony. Wink adresujemy do młodszej grupy Klientek.<br><br>&lt;tit&gt;Tendencje&lt;/&gt;<br>Nasz nowy zapach Wink odpowiada tendencjom na świecie. Znane marki perfumeryjne wprowadzają wody odwołujące się do podobnych pomysłów, min. kobiety "nieoficjalnej", tajemniczej czy ignorującej konwenanse i podążającej za sobą samą. Łączy je idea prywatnego, intymnego obszaru kobiecości, sekretu i tajemnicy. Wink nawiązuje do tego popularnego nurtu - Kobieta Wink oddycha lekko, bawi się radośnie i flirtuje ze swobodą.<br>Zrób więcej!<br>Teraz niepowtarzalna okazja. Kupujesz 4, płacisz za 3!<br>Oferta podlega zwielokrotnieniu, np. jeśli kupisz 8 buteleczek, 2 dostaniesz gratis!<br>zamów 4 x - w tym GRATIS<br>zamów
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego