Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy medyczne
Rok: 1999
tych napojów i ile ich wypija
* Z kim to robi i w jakich sytuacjach
* Jak się czuje w trakcie picia i później
* Jak się zachowuje on/ona oraz inne osoby, które w tym uczestniczą
* Jak te doświadczenia wpływają na inne sytuacje życiowe (w szkole, w kontaktach z Tobą, rodzeństwem, przyjaciółmi itd.)
* Czy dziecko doznało przykrości lub kłopotów w związku ze swoim piciem
* Czy jego koledzy doznali jakiś szkód w związku z piciem.


5. W rozmowie rzeczą najważniejszą jest przestrzeganie pewnych zasad:
* W danym momencie mówi tylko jedna osoba
* Nie można podnosić głosu, używać lekceważących lub obraźliwych słów i wyzwisk.
6. W
tych napojów i ile ich wypija<br>* Z kim to robi i w jakich sytuacjach<br>* Jak się czuje w trakcie picia i później<br>* Jak się zachowuje on/ona oraz inne osoby, które w tym uczestniczą <br>* Jak te doświadczenia wpływają na inne sytuacje życiowe (w szkole, w kontaktach z Tobą, rodzeństwem, przyjaciółmi itd.) <br>* Czy dziecko doznało przykrości lub kłopotów w związku ze swoim piciem<br>* Czy jego koledzy doznali jakiś szkód w związku z piciem.<br>&lt;page nr=10&gt;<br><br>5. W rozmowie rzeczą najważniejszą jest przestrzeganie pewnych zasad: <br>* W danym momencie mówi tylko jedna osoba<br>* Nie można podnosić głosu, używać lekceważących lub obraźliwych słów i wyzwisk.<br>6. W
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego