Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy odzieży
Rok: 2003
plus.
Jaki masz stosunek do wszelkich promocji, wyprzedaży, akcji reklamowych prowadzonych przez centra handlowe?
Jest to na pewno atrakcyjne dla wielu ludzi, natomiast ja szukam raczej rzeczy oryginalnych, jedynych w swoim rodzaju. A kupując coś na wyprzedaży zazwyczaj jeszcze tego samego dni spotykam osobę ubraną tak samo. Natomiast promocje kosmetyków - jak najbardziej. Jestem zawsze pierwsza w kolejce.
Co Twoim zdaniem odróżnia Klif od pozostałych Centrów Handlowych?
Jest dosyć mały w porównaniu do ogromnych "mega" centrów handlowych, co sprawi, że jest też dużo przytulniejszy. Nie męczy maratonem po niekończących się korytarzach. Można zastanowić się n co wydać pieniądze, nie co chwilę łapać coś
plus.&lt;/&gt;<br>&lt;who1&gt;Jaki masz stosunek do wszelkich promocji, wyprzedaży, akcji reklamowych prowadzonych przez centra handlowe?&lt;/&gt;<br>&lt;who4&gt;Jest to na pewno atrakcyjne dla wielu ludzi, natomiast ja szukam raczej rzeczy oryginalnych, jedynych w swoim rodzaju. A kupując coś na wyprzedaży zazwyczaj jeszcze tego samego dni spotykam osobę ubraną tak samo. Natomiast promocje kosmetyków - jak najbardziej. Jestem zawsze pierwsza w kolejce.&lt;/&gt;<br>&lt;who1&gt;Co Twoim zdaniem odróżnia &lt;name type="org"&gt;Klif&lt;/&gt; od pozostałych Centrów Handlowych?&lt;/&gt;<br>&lt;who4&gt;Jest dosyć mały w porównaniu do ogromnych "mega" centrów handlowych, co sprawi, że jest też dużo przytulniejszy. Nie męczy maratonem po niekończących się korytarzach. Można zastanowić się n co wydać pieniądze, nie co chwilę łapać coś
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego