Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
powinno się postąpić w przypadku wchodzenia na rynek Unii Europejskiej lub też w sytuacji modyfikacji czy restrukturyzacji działalności w tym obszarze. Warunki działania ulegają zmianom, a więc powinna się także zmieniać koncepcja działania przedsiębiorstwa. Potrzeba stworzenia nowego planu marketingowego jest więc bezsporna. Warto w takim razie zwrócić uwagę na to, jak taki plan powinien być skonstruowany i jakie zawierać elementy. Sposób postępowania przy opracowywaniu takiego planu jest oczywiście niezależny od tego, jakiego rynku on dotyczy. Jego strukturę przedstawia rys. 1.
Tworzenie planu marketingowego polega na ustaleniu celu lub celów działania przedsiębiorstwa na danym rynku oraz sposobów jego realizacji poprzez zaangażowanie różnych zasobów
powinno się postąpić w przypadku wchodzenia na rynek Unii Europejskiej lub też w sytuacji modyfikacji czy restrukturyzacji działalności w tym obszarze. Warunki działania ulegają zmianom, a więc powinna się także zmieniać koncepcja działania przedsiębiorstwa. Potrzeba stworzenia nowego planu marketingowego jest więc bezsporna. Warto w takim razie zwrócić uwagę na to, jak taki plan powinien być skonstruowany i jakie zawierać elementy. Sposób postępowania przy opracowywaniu takiego planu jest oczywiście niezależny od tego, jakiego rynku on dotyczy. Jego strukturę przedstawia rys. 1.<br>Tworzenie planu marketingowego polega na ustaleniu celu lub celów działania przedsiębiorstwa na danym rynku oraz sposobów jego realizacji poprzez zaangażowanie różnych zasobów
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego