Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Tygodnik Podhalański
Nr: 35
Miejsce wydania: Zakopane
Rok: 1999
maszyny, uzyskując na długości 7,5 km i przy różnicy wzniesień 368 metrów prędkość niespełna 64 km/h. Wygrał jednak kategorię samochodów sportowych. Natomiast bezwzględnie największą prędkość, ponad 66 km/h, uzyskał zwycięzca kategorii wyścigowej Henryk Liefeldt z Warszawy, startujący na "austro daimlerze". Większość ze startujących samochodów jechała znacznie wolniej, jako że były to przeważnie wozy seryjne, a nie specjalnie przygotowane na wyścig. Z zawodników krakowskich najlepszy był na trasie z Łysej Polany do Morskiego Oka Stanisław Szwarcsztein, który prowadząc "austro daimlera", zajął drugie miejsce w kategorii wyścigowej.
Zawody samochodowe w Tatrach nie bardzo przypadły do gustu miłośnikom ochrony przyrody. I to nawet
maszyny, uzyskując na długości 7,5 km i przy różnicy wzniesień 368 metrów prędkość niespełna 64 km/h. Wygrał jednak kategorię samochodów sportowych. Natomiast bezwzględnie największą prędkość, ponad 66 km/h, uzyskał zwycięzca kategorii wyścigowej Henryk Liefeldt z Warszawy, startujący na &lt;orig&gt;"austro daimlerze"&lt;/&gt;. Większość ze startujących samochodów jechała znacznie wolniej, jako że były to przeważnie wozy seryjne, a nie specjalnie przygotowane na wyścig. Z zawodników krakowskich najlepszy był na trasie z Łysej Polany do Morskiego Oka Stanisław Szwarcsztein, który prowadząc &lt;orig&gt;"austro daimlera"&lt;/&gt;, zajął drugie miejsce w kategorii wyścigowej.<br>Zawody samochodowe w Tatrach nie bardzo przypadły do gustu miłośnikom ochrony przyrody. I to nawet
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego