Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
w poszczególnych krajach UE przez ich instytucje rządowe oraz stymulowanie postępu technicznego na poziomie całej Wspólnoty.
Poziom technologiczny firm z krajów UE określają m.in. wartości wydatków na badania i rozwój (B+R). Analiza tych zagadnień jest przedstawiona dalej.
Za uwarunkowanie technologiczne trzeba też uznać wprowadzane w Unii Europejskiej normy jakościowe i standardy, które muszą być przestrzegane przez wszystkie przedsiębiorstwa chcące tam wejść ze swoimi produktami.
Innowacyjność techniczna przedsiębiorstw w krajach Unii Europejskiej Zgodnie z koncepcją marketingu innowacje są rozumiane szeroko, tzn. jako wszelkie okazje, także rynkowe, które przedsiębiorstwo może wykorzystać. Jednak w tym miejscu będzie mowa tylko o innowacjach technicznych
w poszczególnych krajach UE przez ich instytucje rządowe oraz stymulowanie postępu technicznego na poziomie całej Wspólnoty.<br>Poziom technologiczny firm z krajów UE określają m.in. wartości wydatków na badania i rozwój (B+R). Analiza tych zagadnień jest przedstawiona dalej.<br>Za uwarunkowanie technologiczne trzeba też uznać wprowadzane w Unii Europejskiej normy jakościowe i standardy, które muszą być przestrzegane przez wszystkie przedsiębiorstwa chcące tam wejść ze swoimi produktami.<br>Innowacyjność techniczna przedsiębiorstw w krajach Unii Europejskiej Zgodnie z koncepcją marketingu innowacje są rozumiane szeroko, tzn. jako wszelkie okazje, także rynkowe, które przedsiębiorstwo może wykorzystać. Jednak w tym miejscu będzie mowa tylko o innowacjach technicznych
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego