Typ tekstu: Prasa
Tytuł: CKM
Nr: 5
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
Paltrow, Jack Davenport

Tom Ripley (Matt Damon) jest skromnym stroicielem fortepianów, który na skutek zbiegu okoliczności dostaje misję sprowadzenia z Włoch do Stanów syna bogatego biznesmena - Dickiego Greenleafa (Jude Law). Kiedy już na miejscu przypadkiem zabija swego "podopiecznego", uznaje, że równie dobrze to on może zagrać rolę szastającego pieniędzmi członka jazzowej bohemy (rzecz dzieje się w 1958 r.). A potem, jak w dramacie Szekspira, każda kolejna zbrodnia pociąga za sobą następną.
Mroczny kryminał, będący czymś na skrzyżowaniu Agathy Christie z Szekspirem, duszny psychologiczny thriller - te określenia najlepiej oddają klimat nowego filmu Anthony'ego Minghelli. W przeciwieństwie do mocno przereklamowanego "Angielskiego pacjenta", to
Paltrow, Jack Davenport<br><br>Tom Ripley (Matt Damon) jest skromnym stroicielem fortepianów, który na skutek zbiegu okoliczności dostaje misję sprowadzenia z Włoch do Stanów syna bogatego biznesmena - Dickiego Greenleafa (Jude Law). Kiedy już na miejscu przypadkiem zabija swego "podopiecznego", uznaje, że równie dobrze to on może zagrać rolę szastającego pieniędzmi członka jazzowej bohemy (rzecz dzieje się w 1958 r.). A potem, jak w dramacie Szekspira, każda kolejna zbrodnia pociąga za sobą następną.<br>Mroczny kryminał, będący czymś na skrzyżowaniu Agathy Christie z Szekspirem, duszny psychologiczny thriller - te określenia najlepiej oddają klimat nowego filmu Anthony'ego Minghelli. W przeciwieństwie do mocno przereklamowanego "Angielskiego pacjenta", to
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego