Typ tekstu: Książka
Autor: Mac Jerzy Sławomir
Tytuł: Tajemnica Amwaya
Rok: 1998
z maja 1997 roku, ze sprzedażą bezpośrednią zetknęła się już ponad połowa Polaków: 60 procent w domu, 52 procent w miejscu pracy. Tymi, którzy proponowali im zakup, byli najczęściej najbliżsi znajomi, krewni i koledzy z pracy lub osoby przez nich rekomendowane. Rzadko ktoś przypadkowy. 14 procent respondentów CBOS dokonało zakupu jeden raz, kolejne 14 procent - kilka razy. Aż 71 procent badanych nigdy nie kupowało produktów sprzedawanych bezpośrednio przez dystrybutorów lub też nie chciało się do tego przyznać. Tylko co setny stwierdził, że w ten sposób dokonuje zakupów regularnie.
Jeden procent dorosłych Polaków to 270 tysięcy. Znaczyłoby to, że każdy z osiemdziesięciu tysięcy
z maja 1997 roku, ze sprzedażą bezpośrednią zetknęła się już ponad połowa Polaków: 60 procent w domu, 52 procent w miejscu pracy. Tymi, którzy proponowali im zakup, byli najczęściej najbliżsi znajomi, krewni i koledzy z pracy lub osoby przez nich rekomendowane. Rzadko ktoś przypadkowy. 14 procent respondentów CBOS dokonało zakupu jeden raz, kolejne 14 procent - kilka razy. Aż 71 procent badanych nigdy nie kupowało produktów sprzedawanych bezpośrednio przez dystrybutorów lub też nie chciało się do tego przyznać. Tylko co setny stwierdził, że w ten sposób dokonuje zakupów regularnie.<br>Jeden procent dorosłych Polaków to 270 tysięcy. Znaczyłoby to, że każdy z osiemdziesięciu tysięcy
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego