Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
Firmy handlowe muszą liczyć się z tym, że ich dostawcy będą już od stycznia 1999r. chcieli rozliczać się w euro, gdy te rozliczenia będą miały charakter bezgotówkowy. Od 2002r. zostaną wprowadzone nowe banknoty. W początkowym okresie wprowadzenie euro będzie wiązało się z koniecznością poniesienia dużych kosztów. Trzeba będzie przystosować urządzenia kasowe do nowych warunków lub je zmienić. Przykładowo, w Niemczech tylko 1/7 ogólnej liczby 700tys. kas jest przystosowana do wykonywania operacji w dwóch lub większej liczbie walut. Kasy muszą być przystosowane do takich przeliczeń na wstępny okres równoległego występowania walut krajowych i euro.
W związku z tym lobbies handlowe w
Firmy handlowe muszą liczyć się z tym, że ich dostawcy będą już od stycznia 1999r. chcieli rozliczać się w euro, gdy te rozliczenia będą miały charakter bezgotówkowy. Od 2002r. zostaną wprowadzone nowe banknoty. W początkowym okresie wprowadzenie euro będzie wiązało się z koniecznością poniesienia dużych kosztów. Trzeba będzie przystosować urządzenia kasowe do nowych warunków lub je zmienić. Przykładowo, w Niemczech tylko 1/7 ogólnej liczby 700tys. kas jest przystosowana do wykonywania operacji w dwóch lub większej liczbie walut. Kasy muszą być przystosowane do takich przeliczeń na wstępny okres równoległego występowania walut krajowych i euro.<br>W związku z tym lobbies handlowe w
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego