Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy ochronne
Rok: 2003
jest to, że niestety część klientów nie posiada innych oszczędności poza środkami zgromadzonymi na polisie i sięga po swoje jedyne dostępne środki w momencie trudności finansowych. Mówię niestety, ponieważ zerwanie umowy przed umówionym końcem ubezpieczenia, szczególnie w pierwszych 5 latach, wiąże się ze stratą finansową.
Czy fakt, że duża część klientów o tym nie wiedziała, przypadkiem nie wynika z tego, że sprzedażą polis trudniły się osoby nie posiadające odpowiednich kwalifikacji?
Błędy popełnione przez agentów na początku lat 90 wynikały z małego doświadczenia. Część klientów nie była świadoma tego, ze nie jest to produkt czysto inwestycyjny. Liczyli na ogromne zyski, jakie polisa
jest to, że niestety część klientów nie posiada innych oszczędności poza środkami zgromadzonymi na polisie i sięga po swoje jedyne dostępne środki w momencie trudności finansowych. Mówię niestety, ponieważ zerwanie umowy przed umówionym końcem ubezpieczenia, szczególnie w pierwszych 5 latach, wiąże się ze stratą finansową.<br>Czy fakt, że duża część klientów o tym nie wiedziała, przypadkiem nie wynika z tego, że sprzedażą polis trudniły się osoby nie posiadające odpowiednich kwalifikacji?<br>Błędy popełnione przez agentów na początku lat 90 wynikały z małego doświadczenia. Część klientów nie była świadoma tego, ze nie jest to produkt czysto inwestycyjny. Liczyli na ogromne zyski, jakie polisa
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego