Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motor
Nr: 37
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1975
można uzyskać zdejmując tę pokrywę, o czym pisaliśmy już w Motorze 19/1975. Ale np. chcąc wymienić uszczelniacz koła pasowego, czy wybudować silnik, trzeba prócz pokrywy zdjąć tylny pas ze zderzakiem.
Do czynności tej potrzebny jest: klucz oczkowy 13 mm, klucz oczkowy (może być również nasadowy) 17 mm oraz dowolny klucz 7 mm. Na zdjęciach pokazujemy kolejność poszczególnych czynności przy zdejmowaniu tylnego pasa.
- Z lampki oświetlenia numeru rejestracyjnego wypinamy kostkę doprowadzająca prąd. Wyjmujemy przewód wraz z kartka z przekroju tylnego pasa.
- Kluczem 13 mm odkręcamy cztery nakrętki M8 mutująca tylny pas. Nakrętki umieszczone są w czterech rogach przy czym pod lewą
można uzyskać zdejmując tę pokrywę, o czym pisaliśmy już w Motorze 19/1975. Ale np. chcąc wymienić uszczelniacz koła pasowego, czy wybudować silnik, trzeba prócz pokrywy zdjąć tylny pas ze zderzakiem. <br>Do czynności tej potrzebny jest: klucz oczkowy 13 mm, klucz oczkowy (może być również nasadowy) 17 mm oraz dowolny klucz 7 mm. Na zdjęciach pokazujemy kolejność poszczególnych czynności przy zdejmowaniu tylnego pasa. <br>- Z lampki oświetlenia numeru rejestracyjnego wypinamy kostkę doprowadzająca prąd. Wyjmujemy przewód wraz z kartka z przekroju tylnego pasa. <br>- Kluczem 13 mm odkręcamy cztery nakrętki M8 mutująca tylny pas. Nakrętki umieszczone są w czterech rogach przy czym pod lewą
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego