Typ tekstu: Prasa
Tytuł: CKM
Nr: 3
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
miał mocną pozycję. Zatem o gustach nikt nie dyskutował.
S 80 to chyba pierwszy od lat samochód tej firmy, który nie został zaprojektowany pod gusta amerykańskie. I wyszło to autu na dobre. Powstała luksusowa limuzyna bez kwadratowej kabiny kierowcy i prawie pionowo opadającej linii tylnej szyby. Charakteryzuje ją miękka, trochę kocia linia nadwozia oraz potężna przednia maska z typową dla tej marki atrapą chłodnicy. Boczne przetłoczenia nadają jej niepowtarzalny wygląd i jednocześnie podkreślają moc oraz wrażenie bezpieczeństwa, z którego samochody Volvo słyną zresztą od dawna. Kabina tradycyjnie komfortowa - skórzana, jasna tapicerka połączona z zamszem, klasyczna deska rozdzielcza (bez modnych ciekłokrystalicznych wskaźników
miał mocną pozycję. Zatem o gustach nikt nie dyskutował.<br>S 80 to chyba pierwszy od lat samochód tej firmy, który nie został zaprojektowany pod gusta amerykańskie. I wyszło to autu na dobre. Powstała luksusowa limuzyna bez kwadratowej kabiny kierowcy i prawie pionowo opadającej linii tylnej szyby. Charakteryzuje ją miękka, trochę kocia linia nadwozia oraz potężna przednia maska z typową dla tej marki atrapą chłodnicy. Boczne przetłoczenia nadają jej niepowtarzalny wygląd i jednocześnie podkreślają moc oraz wrażenie bezpieczeństwa, z którego samochody Volvo słyną zresztą od dawna. Kabina tradycyjnie komfortowa - skórzana, jasna tapicerka połączona z zamszem, klasyczna deska rozdzielcza (bez modnych ciekłokrystalicznych wskaźników
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego