Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 21.11
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 1999
oceniany. Rozumiem jazz bardzo szeroko: od muzyki improwizowanej po komentarz do utworów etnicznych czy sakralnych. W każdym nagraniu - zarówno z zespołem jazzowym, jak i z muzykami ludowymi czy kwartetem Hilliard - jestem twórcą autentycznym, to znaczy muzykiem emocjonalnie związanym z tym, co gram, co tworzę.
- Projekt "Officium" odniósł wielki artystyczny i komercyjny sukces i wśród fanów jazzu, i wśród miłośników muzyki klasycznej.
- Nikt nie spodziewał się, że album "Officium" stanie się komercyjnym sukcesem. Kiedy nagrywaliśmy tę płytę, traktowaliśmy ją przede wszystkim jako eksperyment brzmieniowy. Eicher często ulegał takim fascynacjom i w swojej wytwórni realizował nagrania odległe od jazzowej stylistyki: od kompozycji Arvo
oceniany. Rozumiem jazz bardzo szeroko: od muzyki improwizowanej po komentarz do utworów etnicznych czy sakralnych. W każdym nagraniu - zarówno z zespołem jazzowym, jak i z muzykami ludowymi czy kwartetem Hilliard - jestem twórcą autentycznym, to znaczy muzykiem emocjonalnie związanym z tym, co gram, co tworzę. <br>&lt;who3&gt;- Projekt "Officium" odniósł wielki artystyczny i komercyjny sukces i wśród fanów jazzu, i wśród miłośników muzyki klasycznej.&lt;/&gt;<br>&lt;who4&gt;- Nikt nie spodziewał się, że album "Officium" stanie się komercyjnym sukcesem. Kiedy nagrywaliśmy tę płytę, traktowaliśmy ją przede wszystkim jako eksperyment brzmieniowy. Eicher często ulegał takim fascynacjom i w swojej wytwórni realizował nagrania odległe od jazzowej stylistyki: od kompozycji Arvo
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego