Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Przekrój
Nr: 2922
Miejsce wydania: Kraków
Rok: 2001
od tradycyjnego, patriotycznego bohatera, chowania pod cynizmem szlachetnych uczuć, demonstrowania niewiary w czystą miłość ("kobiety są sprzedajne") i wiary w to, że wszystko jest przeżarte korupcją. Ba, tych co "spsieli", Linda wręcz zawiódł, biorąc patriotyczną rolę księdza Robaka w "Panu Tadeuszu".
Wciąż cenię Lindę-aktora i uważam "Psy" za dobry, komercyjny produkt. A jednak nie było w ostatnich latach polskiego filmu, który by bardziej namieszał w głowach młodzieży w kwestii bohatera niż właśnie film Pasikowskiego.
Kogo Linda-Maurer zastąpił jako bohater? Moim zdaniem Hansa Klossa. Jeśli jednak Kloss udawał bohatera romantycznego ("wszystko dla ojczyzny"), to Linda-Maurer kokietuje nas cynizmem i
od tradycyjnego, patriotycznego bohatera, chowania pod cynizmem szlachetnych uczuć, demonstrowania niewiary w czystą miłość ("&lt;q&gt;kobiety są sprzedajne&lt;/&gt;") i wiary w to, że wszystko jest przeżarte korupcją. Ba, tych co "spsieli", Linda wręcz zawiódł, biorąc patriotyczną rolę księdza Robaka w &lt;name type="tit"&gt;"Panu Tadeuszu"&lt;/&gt;.<br>Wciąż cenię Lindę-aktora i uważam &lt;name type="tit"&gt;"Psy"&lt;/&gt; za dobry, komercyjny produkt. A jednak nie było w ostatnich latach polskiego filmu, który by bardziej namieszał w głowach młodzieży w kwestii bohatera niż właśnie film Pasikowskiego.<br>Kogo Linda-Maurer zastąpił jako bohater? Moim zdaniem Hansa Klossa. Jeśli jednak Kloss udawał bohatera romantycznego ("wszystko dla ojczyzny"), to Linda-Maurer kokietuje nas cynizmem i
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego