Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 10.02 (40)
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
zabawki firmy Hasbro. - Dzieci pisały i dzwoniły do firmy zapraszając na swoją Pierwszą Komunię lub urodziny Action Mana - wspomina Tesławski. Badania marketingowe dowiodły, że dzieci mają też spory wpływ na markę kupowanych samochodów. Dlatego Toyota niezależnie od klubu dla dorosłych ma też wirtualny klub najmłodszych, skąd mogą m.in. ściągać komiksy.

A jak zdobyć serca młodzieży? Sądząc po tym, co oferuje klub telefonii Heyah, trzeba dać prawo do wysłania bez opłat trzech głosowych wiadomości SMS w tygodniu, nakarmić popcornem w kinie Silverscreen, postawić deser w KFC, ubrać w ciuchy Top Secret (20 proc. zniżki), a na komórkę wysyłać informacje o tanecznych
zabawki firmy Hasbro. - Dzieci pisały i dzwoniły do firmy zapraszając na swoją Pierwszą Komunię lub urodziny Action Mana - wspomina Tesławski. Badania marketingowe dowiodły, że dzieci mają też spory wpływ na markę kupowanych samochodów. Dlatego Toyota niezależnie od klubu dla dorosłych ma też wirtualny klub najmłodszych, skąd mogą m.in. ściągać komiksy.<br><br>A jak zdobyć serca młodzieży? Sądząc po tym, co oferuje klub telefonii Heyah, trzeba dać prawo do wysłania bez opłat trzech głosowych wiadomości SMS w tygodniu, nakarmić popcornem w kinie Silverscreen, postawić deser w KFC, ubrać w ciuchy Top Secret (20 proc. zniżki), a na komórkę wysyłać informacje o tanecznych
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego