Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Metropol
Nr: 03.20
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2001
robić. Dlatego przy kasach są stoiska ze słodyczami, kolorowymi gazetami, napojami i innymi produktami na osłodę. Dzieci, które mają jeszcze mniej cierpliwości niż ich rodzice, zawsze coś tam dla siebie znajdą.
Właściciele małych sklepów potrafią dostosować się do sąsiedztwa dużych supermarketów. Otwierają swoje podwoje rano, trzy godziny wcześniej niż wielki konkurent. Bazują też na stałych, najczęściej starszych klientach, którzy wolą robić drobne zakupy w przyjaznej im atmosferze. Drobni kupcy narzekają wprawdzie na zbyt niskie ceny u wielkich sąsiadów, ale przyznają, że różnice są znaczne tylko w czasie akcji promocyjnych.

DARIUSZ GARWOLIŃSKI



METROFAKTY / HIPERMARKETY W OPINIACH LUDZI (CBOS)

• Przeważa opinia, że
robić. Dlatego przy kasach są stoiska ze słodyczami, kolorowymi gazetami, napojami i innymi produktami na osłodę. Dzieci, które mają jeszcze mniej cierpliwości niż ich rodzice, zawsze coś tam dla siebie znajdą.<br>Właściciele małych sklepów potrafią dostosować się do sąsiedztwa dużych supermarketów. Otwierają swoje podwoje rano, trzy godziny wcześniej niż wielki konkurent. Bazują też na stałych, najczęściej starszych klientach, którzy wolą robić drobne zakupy w przyjaznej im atmosferze. Drobni kupcy narzekają wprawdzie na zbyt niskie ceny u wielkich sąsiadów, ale przyznają, że różnice są znaczne tylko w czasie akcji promocyjnych.<br><br>&lt;au&gt;DARIUSZ GARWOLIŃSKI&lt;/&gt;&lt;/&gt;<br><br>&lt;div&gt;<br><br>&lt;tit&gt;METROFAKTY / HIPERMARKETY W OPINIACH LUDZI (CBOS)&lt;/&gt;<br><br>&#149; Przeważa opinia, że
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego