Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
własnością firmy, natomiast w rozwoju międzynarodowym Benettona istotne znaczenie mają powiązania franchisingowe.
Realizacji drugiej z wymienionych strategii internacjonalizacji firm handlowych sprzyja wprowadzenie nowych powiązań finansowych miedzy przedsiębiorstwami.
Trzecia strategia była stosowana pod koniec lat osiemdziesiątych przez duże brytyjskie grupy handlowe. Do tego czasu firmy angielskie pozostawały w tyle za przedsiębiorstwami kontynentalnymi pod względem tworzenia różnego rodzaju joint ventures i aliansów strategicznych.
Przykładem takiego aliansu może być stworzenie w 1989r. European Retail Alliance przez Argyll oraz holenderską firmę Ahold i francuską grupę Casino. Detalista brytyjski wydatkował na to przedsięwzięcie sumę 70mln funtów. Ten alians strategiczny uzyskał udział w rynku Unii Europejskiej w
własnością firmy, natomiast w rozwoju międzynarodowym Benettona istotne znaczenie mają powiązania franchisingowe.<br>Realizacji drugiej z wymienionych strategii internacjonalizacji firm handlowych sprzyja wprowadzenie nowych powiązań finansowych miedzy przedsiębiorstwami.<br>Trzecia strategia była stosowana pod koniec lat osiemdziesiątych przez duże brytyjskie grupy handlowe. Do tego czasu firmy angielskie pozostawały w tyle za przedsiębiorstwami kontynentalnymi pod względem tworzenia różnego rodzaju joint ventures i aliansów strategicznych.<br>Przykładem takiego aliansu może być stworzenie w 1989r. European Retail Alliance przez Argyll oraz holenderską firmę Ahold i francuską grupę Casino. Detalista brytyjski wydatkował na to przedsięwzięcie sumę 70mln funtów. Ten alians strategiczny uzyskał udział w rynku Unii Europejskiej w
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego