Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy gstronomiczne
Rok: 2003
owcy i RMF-owcy", "snobistyczne towarzystwo". Polecane "superdrinki, np. Long Island lub truskawkowa Margherita".

PAUZA

"Ostatnio chyba najmodniejszy lokal", "trochę snobistyczny". Klimat "klubowo-artystyczno-nowoczesny", "taki luz dla intelektualistów". Miejsce "z charyzmą, promujące sztukę", "w jednej sali często zmieniające się wystawy fotografii i inne prezentacje", w drugiej "czarno-białe portrety krakowian autorstwa Tomasza Sikory". Klub urządzony "nowocześnie, żadnych starych gratów, proste w formie meble".
POD STRZECHĄ

Klimat "średniowiecznej karczmy z nowoczesną muzyką", "reggae, etno, folk, acid jazz". Miejsce "intymne" w stylu "kominkowo-rzeźbowym", "trzy poziomy, kilka dużych barów", "można się zgubić w zakamarkach". Lokal "zarówno do pogadania, jak i na imprezę
owcy i RMF-owcy", "snobistyczne towarzystwo". Polecane "superdrinki, np. Long Island lub truskawkowa Margherita".<br>&lt;gap&gt;<br>PAUZA<br>&lt;gap&gt;<br>"Ostatnio chyba najmodniejszy lokal", "trochę snobistyczny". Klimat "klubowo-artystyczno-nowoczesny", "taki luz dla intelektualistów". Miejsce "z charyzmą, promujące sztukę", "w jednej sali często zmieniające się wystawy fotografii i inne prezentacje", w drugiej "czarno-białe portrety krakowian autorstwa Tomasza Sikory". Klub urządzony "nowocześnie, żadnych starych gratów, proste w formie meble".<br>POD STRZECHĄ<br>&lt;gap&gt;<br>Klimat "średniowiecznej karczmy z nowoczesną muzyką", "reggae, etno, folk, acid jazz". Miejsce "intymne" w stylu "kominkowo-rzeźbowym", "trzy poziomy, kilka dużych barów", "można się zgubić w zakamarkach". Lokal "zarówno do pogadania, jak i na imprezę
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego