Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Tygodnik Podhalański
Nr: 24
Miejsce wydania: Zakopane
Rok: 1999
Podczas Rajdu Warszawskiego i Rajdu Elmot zdobywał punkty, aby otrzymać licencję R1 kierowcy rajdowego, upoważniającą do startów w mistrzostwach Polski. Startował tam tzw. samochodem zamykającym rajd, K1. Natomiast w najważniejszych eliminacjach, prestiżowym 56. Rajdzie Polski jechał już z numerem startowym 44 w renault clio 16V, w grupie N3. Pilotował go krakowianin, Bartłomiej Boba. - Na Rajdzie Polski miałem bardzo dobrego pilota. Jechałem z nim pierwszy raz. Wcześniej na prawym fotelu siedział Piotr Trzaskowski i chciałbym dalej z nim jeździć. Ostatnio nie mógł ze mną wystartować, ponieważ był na Targach Motoryzacyjnych w Poznaniu - opowiada Robert. - Trasa Rajdu była trudna. Widać to było nawet
Podczas Rajdu Warszawskiego i Rajdu Elmot zdobywał punkty, aby otrzymać licencję R1 kierowcy rajdowego, upoważniającą do startów w mistrzostwach Polski. Startował tam tzw. samochodem zamykającym rajd, K1. Natomiast w najważniejszych eliminacjach, prestiżowym 56. Rajdzie Polski jechał już z numerem startowym 44 w renault clio 16V, w grupie N3. Pilotował go krakowianin, Bartłomiej Boba. - Na Rajdzie Polski miałem bardzo dobrego pilota. Jechałem z nim pierwszy raz. Wcześniej na prawym fotelu siedział Piotr Trzaskowski i chciałbym dalej z nim jeździć. Ostatnio nie mógł ze mną wystartować, ponieważ był na Targach Motoryzacyjnych w Poznaniu - opowiada Robert. - Trasa Rajdu była trudna. Widać to było nawet
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego