Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Ozon
Nr: 9
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2005
Kurpie i okazało się, że ten region to kopalnia fantastycznych domowych produktów. - Fascynujące jest odkrywanie mądrości tych ludzi i ich rytmu życia - mówi Magda Gacek. Zaprojektowała opakowanie na fafernuchy, słodkie bułeczki z marchewką. Wspólne logo produktów nawiązuje do kurpiowskiej wycinanki, a napisy są złożone z odręcznego pisma zamienionego na komputerowy krój.

Wiejską chałupą zainspirował się też inny młody projektant z Warszawy - Piotr Stolarski, twórca krzesła z pleksi z rustykalnym wzorem na oparciu. Jest też autorem czołówki nowego programu w TVP "Pociąg do kultury". Pojawiające się w logo motywy ludowe mają zwrócić naszą uwagę na różnoredność kultury regionów.

- Być może ludowe treści
Kurpie i okazało się, że ten region to kopalnia fantastycznych domowych produktów. - Fascynujące jest odkrywanie mądrości tych ludzi i ich rytmu życia - mówi Magda Gacek. Zaprojektowała opakowanie na fafernuchy, słodkie bułeczki z marchewką. Wspólne logo produktów nawiązuje do kurpiowskiej wycinanki, a napisy są złożone z odręcznego pisma zamienionego na komputerowy krój. <br><br>Wiejską chałupą zainspirował się też inny młody projektant z Warszawy - Piotr Stolarski, twórca krzesła z pleksi z rustykalnym wzorem na oparciu. Jest też autorem czołówki nowego programu w TVP "Pociąg do kultury". Pojawiające się w logo motywy ludowe mają zwrócić naszą uwagę na różnoredność kultury regionów. <br><br>- Być może ludowe treści
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego