Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Fakt
Nr: 01.04 (3)
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
dowiedzą się jednak, czy tak jest naprawdę, bo na większości rzeczy jest tylko jedna cena. Tak samo w Ferroni czy w Deichmanie - obniżkę widać przede wszystkim na elementach scenografii. Dużo informacji o niesamowitych obniżkach, ale brak konkretów - nie ma dwóch cen, nie wiadomo, co jest o ile przecenione.
- Po drugie: krzykliwe informacje typu "wszystko za połowę ceny" to często pułapka. W praktyce okazuje się, że tylko wybrane rzeczy są przecenione (np. sklep Athlete's foot) albo że olbrzymi napis "50 proc. - obniżki" ma dopisek drobnymi literami "od"(np. sklep Kenvalo).
- Po trzecie: informacja sobie, a cena sobie - np. w Tatuum reklamówki wołają
dowiedzą się jednak, czy tak jest naprawdę, bo na większości rzeczy jest tylko jedna cena. Tak samo w Ferroni czy w Deichmanie - obniżkę widać przede wszystkim na elementach scenografii. Dużo informacji o niesamowitych obniżkach, ale brak konkretów - nie ma dwóch cen, nie wiadomo, co jest o ile przecenione.<br>- Po drugie: krzykliwe informacje typu "wszystko za połowę ceny" to często pułapka. W praktyce okazuje się, że tylko wybrane rzeczy są przecenione (np. sklep Athlete's foot) albo że olbrzymi napis "50 proc. - obniżki" ma dopisek drobnymi literami "od"(np. sklep Kenvalo).<br>- Po trzecie: informacja sobie, a cena sobie - np. w Tatuum reklamówki wołają
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego