Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
kampania. Istnieje pewna tendencja skłaniająca do stosowania układu liniowego i jednostronnego w przypadku produktów posiadających obraz na poziomie cech podstawowych o niskiej złożoności (impulsywnych) oraz układu równoległego i dwustronnego przy obrazie o wysokiej złożoności (a więc produktach zakupu racjonalnego). Nie jest to jednak sztywna reguła.
Tekst reklamowy w swym pełnym kształcie wykorzystywany jest w reklamie prasowej, formach BTL oraz w typach filmu reklamowego o silnych funkcjach informujących. W reklamie radiowej niezmiernie często jest rozbudowany do tego stopnia, że otrzymuje formę czytanego ogłoszenia. Jednak w razie wykorzystania możliwości, jakie stwarza zapis radiowy uzyskiwać można efekty komunikacyjne, których osiągniecie za pomocą innego typu
kampania. Istnieje pewna tendencja skłaniająca do stosowania układu liniowego i jednostronnego w przypadku produktów posiadających obraz na poziomie cech podstawowych o niskiej złożoności (impulsywnych) oraz układu równoległego i dwustronnego przy obrazie o wysokiej złożoności (a więc produktach zakupu racjonalnego). Nie jest to jednak sztywna reguła. <br>Tekst reklamowy w swym pełnym kształcie wykorzystywany jest w reklamie prasowej, formach BTL oraz w typach filmu reklamowego o silnych funkcjach informujących. W reklamie radiowej niezmiernie często jest rozbudowany do tego stopnia, że otrzymuje formę czytanego ogłoszenia. Jednak w razie wykorzystania możliwości, jakie stwarza zapis radiowy uzyskiwać można efekty komunikacyjne, których osiągniecie za pomocą innego typu
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego