Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
podstawie odrębnych środków formalnych w serii komunikatów, które z kolei utrwalane są w kodach typowych dla wybranych środków masowego przekazu. Skuteczność reklamy zależeć więc będzie od łącznego oddziaływania serii wiadomości zapisujących elementy obrazu produktu, zmienności warunków ich odbioru w trakcie kolejnych ekspozycji, częstotliwości docierania komunikatu oraz jego określonej jakości perswazyjnej kształtowanej przez sytuację odbioru wiadomości. Stwierdzenie, że jedne przekazy zostają efektywnie odbierane już po kilkakrotnej ekspozycji, a inne wymagają kilkunastu ekspozycji jest tylko pozornym truizmem.
Istotny staje się więc problem kryteriów wskazujących tendencję tworzenia skutecznych przekazów przy uwzględnieniu pełnej złożoności warunków ich percepcji. Pojawia się kwestia względności tych kryteriów w zależności
podstawie odrębnych środków formalnych w serii komunikatów, które z kolei utrwalane są w kodach typowych dla wybranych środków masowego przekazu. Skuteczność reklamy zależeć więc będzie od łącznego oddziaływania serii wiadomości zapisujących elementy obrazu produktu, zmienności warunków ich odbioru w trakcie kolejnych ekspozycji, częstotliwości docierania komunikatu oraz jego określonej jakości perswazyjnej kształtowanej przez sytuację odbioru wiadomości. Stwierdzenie, że jedne przekazy zostają efektywnie odbierane już po kilkakrotnej ekspozycji, a inne wymagają kilkunastu ekspozycji jest tylko pozornym truizmem. <br>Istotny staje się więc problem kryteriów wskazujących tendencję tworzenia skutecznych przekazów przy uwzględnieniu pełnej złożoności warunków ich percepcji. Pojawia się kwestia względności tych kryteriów w zależności
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego