Typ tekstu: Książka
Autor: Hamrol Adam, Mantura Władysław
Tytuł: Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 1998
zarządzający jakością w organizacji (w związku z wypełnianiem funkcji zarządzania) i skierowanych na jakość systemu zarządzanego oraz na jakość oddziaływań zewnętrznych (jakość WY i WE),
informacji o jakości systemu zarządzanego oraz o jakości jego wejścia i wyjścia, potrzebnych do podejmowania decyzji jakościowych oraz emitowania sygnałów zarządczych, a także do odpowiedniego kształtowania oddziaływań zewnętrznych, skierowanych głównie na organizacje zasilające i współpracujące, w celu uzyskania wymaganej jakości wejścia,
oddziaływań otoczenia na system zarządzany, nazwanych wejściem (WE) oraz oddziaływań tego systemu na otoczenie, nazwanych wyjściem (WY).
Istota zarządzania jakością w ujęciu cybernetycznym sprowadza się do wypełniania funkcji zarządzania, dotyczących postulowanej jakości wyjścia i działań
zarządzający jakością w organizacji (w związku z wypełnianiem funkcji zarządzania) i skierowanych na jakość systemu zarządzanego oraz na jakość oddziaływań zewnętrznych (jakość WY i WE),<br> informacji o jakości systemu zarządzanego oraz o jakości jego wejścia i wyjścia, potrzebnych do podejmowania decyzji jakościowych oraz emitowania sygnałów zarządczych, a także do odpowiedniego kształtowania oddziaływań zewnętrznych, skierowanych głównie na organizacje zasilające i współpracujące, w celu uzyskania wymaganej jakości wejścia,<br> oddziaływań otoczenia na system zarządzany, nazwanych wejściem (WE) oraz oddziaływań tego systemu na otoczenie, nazwanych wyjściem (WY).<br>Istota zarządzania jakością w ujęciu cybernetycznym sprowadza się do wypełniania funkcji zarządzania, dotyczących postulowanej jakości wyjścia i działań
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego