Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
akcję kart dla lojalnych klientów, której koszt wyniósł ok. 12mln funtów.
W pierwszych kilku miesiącach działania programu "lojalnych klientów" ponad 5mln osób odebrało kartę umożliwiającą sumowanie punktów po każdym zakupie. Korzyść dla nabywców polegała na możliwości czterokrotnego w roku przeliczania punktów na kupony o określonej wartości. Dodatkowo wysłano posiadaczom kart kupony na konkretne towary o wartości 3,5 funta każdy. Stali klienci byli zapraszani na specjalne imprezy organizowane w sklepach, np. na degustacje itd. Program ten oceniono pozytywnie, gdyż prawdopodobnie dzięki niemu firma Tesco wyparła z pierwszego miejsca czołowego detalistę na tym rynku - firmę Sainsbury. Według badań z marca 1995r. udział
akcję kart dla lojalnych klientów, której koszt wyniósł ok. 12mln funtów.<br>W pierwszych kilku miesiącach działania programu "lojalnych klientów" ponad 5mln osób odebrało kartę umożliwiającą sumowanie punktów po każdym zakupie. Korzyść dla nabywców polegała na możliwości czterokrotnego w roku przeliczania punktów na kupony o określonej wartości. Dodatkowo wysłano posiadaczom kart kupony na konkretne towary o wartości 3,5 funta każdy. Stali klienci byli zapraszani na specjalne imprezy organizowane w sklepach, np. na degustacje itd. Program ten oceniono pozytywnie, gdyż prawdopodobnie dzięki niemu firma Tesco wyparła z pierwszego miejsca czołowego detalistę na tym rynku - firmę Sainsbury. Według badań z marca 1995r. udział
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego