Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 4
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1999
automatyczną skrzynią. Minus: szarpnięcia, szczególnie przy mocnym dodaniu gazu, są silniejsze niż u konkurentów.


NA DRODZE

To niesłychane, że te prawie 2-tonowe kolosy dają się tak precyzyjnie prowadzić. Komfort jazdy przekonuje u wszystkich. Najmniej wyważone wydaje się zawieszenie Seville'a. W slalomie najpewniej i najprościej prowadziło się BMW. Dokładnie i lekko pracujące wspomaganie pomaga dokładnie wyczuć samochód. Równie pewnie, szybko i bez stresu daje się "żonglować" Audi. Duże zaskoczenie to całkiem przyjemnie prowadzący się Seville, który co prawda mocno się przechyla, ale zachowuje obrany kierunek. Mercedes w dużej mierze jest utrzymywany poprzez elektroniczny układ kontroli toru jazdy. Największe rozczarowanie to Jaguar
automatyczną skrzynią. Minus: szarpnięcia, szczególnie przy mocnym dodaniu gazu, są silniejsze niż u konkurentów.<br><br><br>&lt;tit1&gt;NA DRODZE&lt;/tit1&gt;<br><br>To niesłychane, że te prawie 2-tonowe kolosy dają się tak precyzyjnie prowadzić. Komfort jazdy przekonuje u wszystkich. Najmniej wyważone wydaje się zawieszenie Seville'a. W slalomie najpewniej i najprościej prowadziło się BMW. Dokładnie i lekko pracujące wspomaganie pomaga dokładnie wyczuć samochód. Równie pewnie, szybko i bez stresu daje się "żonglować" Audi. Duże zaskoczenie to całkiem przyjemnie prowadzący się Seville, który co prawda mocno się przechyla, ale zachowuje obrany kierunek. Mercedes w dużej mierze jest utrzymywany poprzez elektroniczny układ kontroli toru jazdy. Największe rozczarowanie to Jaguar
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego