Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motor
Nr: 37
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1975
w ruch przepony, działanie pompy paliwowej w silnikach cztero- i dwusuwowych będzie takie same. Przy ruchach przepony w jedną i drugą stronę, paliwo zostaje zasysane ze zbiornika - otwiera się wtedy zaworek wlotowy, a następnie wytłaczane do gaźnika - otwiera się zaworek wylotowy.
Najczęstsze powody zmniejszonej wydajności pompy, te nieszczelne zaworki albo lekko przeciekająca lub zwiotczała i za mało już elastyczna przepona (przy uszkodzonych zaworkach albo przedziurawionej przeponie, pompa przestaje działać w ogóle). O ile nie całą pompę to przeponę i zaworki powinno się mieć z sobą. Dużo nie kosztuje a dużo miejsca też nie zajmuje.



SPRAWDZANIE POMPY PALIWOWEJ



Sprawdzić działanie pompy paliwowej
w ruch przepony, działanie pompy paliwowej w silnikach cztero- i dwusuwowych będzie takie same. Przy ruchach przepony w jedną i drugą stronę, paliwo zostaje zasysane ze zbiornika - otwiera się wtedy zaworek wlotowy, a następnie wytłaczane do gaźnika - otwiera się zaworek wylotowy. <br>Najczęstsze powody zmniejszonej wydajności pompy, te nieszczelne zaworki albo lekko przeciekająca lub zwiotczała i za mało już elastyczna przepona (przy uszkodzonych zaworkach albo przedziurawionej przeponie, pompa przestaje działać w ogóle). O ile nie całą pompę to przeponę i zaworki powinno się mieć z sobą. Dużo nie kosztuje a dużo miejsca też nie zajmuje. <br><br><br><br>&lt;tit&gt; SPRAWDZANIE POMPY PALIWOWEJ &lt;/&gt;<br><br><br><br>Sprawdzić działanie pompy paliwowej
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego