Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 07.03
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
nazwiskiem. Nowy właściciel ma prawo nadal umieszczać je w logo firmy - którego także nie zmieni - jeszcze przez dwa lata. To świetny zabieg marketingowy. Klienci nawet nie zauważą, że znana im od dziesięcioleci Zielona Budka nie jest już firmą polską, lecz własnością włosko-niemieckiego koncernu Roncadin, trzeciego co do wielkości producenta lodów w Europie. To da jej szansę wdrapania się na pudło, na którym uplasowały się Nestlé i Unilever (lody Algida). Oczywiście, po uprzednim zepchnięciu z niego Korala, polskiej firmy, która ciągle sprzedaje najwięcej lodów - jeśli chodzi o sztuki, nie wartość. I wcale nie zamierza się poddawać. A w peletonie ogólnopolskim ścigają
nazwiskiem. Nowy właściciel ma prawo nadal umieszczać je w logo firmy - którego także nie zmieni - jeszcze przez dwa lata. To świetny zabieg marketingowy. Klienci nawet nie zauważą, że znana im od dziesięcioleci Zielona Budka nie jest już firmą polską, lecz własnością włosko-niemieckiego koncernu Roncadin, trzeciego co do wielkości producenta lodów w Europie. To da jej szansę wdrapania się na pudło, na którym uplasowały się Nestlé i Unilever (lody Algida). Oczywiście, po uprzednim zepchnięciu z niego Korala, polskiej firmy, która ciągle sprzedaje najwięcej lodów - jeśli chodzi o sztuki, nie wartość. I wcale nie zamierza się poddawać. A w peletonie ogólnopolskim ścigają
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego