Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 07.03
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
Nielsen informował, że trzech na czterech konsumentów wybiera w Polsce właśnie lody impulsowe, Zielona Budka już była w defensywie, pozwoliła konkurentom wypchnąć się z plaży. Prawie 80 proc. ankietowanych w wieku 15-34 lat uważało, że konkurencja w większym stopniu uwzględnia ich upodobania. Tymczasem Zielona Budka z uporem trzymała się lodów familijnych, w których była najlepsza.

Wiadro wody i są lody

W czasie samotnych mieleckich wieczorów Zbigniew Grycan patrzył na swoje życie i coraz bardziej (na razie psychicznie) dystansował się od przemysłu lodziarskiego, który go przerastał. Fabryka zatrudniała już czterystu ludzi. Z rozrzewnieniem wspominał nieodległe chwile, gdy złodzieje wynieśli mu sejf
Nielsen informował, że trzech na czterech konsumentów wybiera w Polsce właśnie lody impulsowe, Zielona Budka już była w defensywie, pozwoliła konkurentom wypchnąć się z plaży. Prawie 80 proc. ankietowanych w wieku 15-34 lat uważało, że konkurencja w większym stopniu uwzględnia ich upodobania. Tymczasem Zielona Budka z uporem trzymała się lodów familijnych, w których była najlepsza.<br><br>&lt;tit&gt;Wiadro wody i są lody&lt;/&gt;<br><br>W czasie samotnych mieleckich wieczorów Zbigniew Grycan patrzył na swoje życie i coraz bardziej (na razie psychicznie) dystansował się od przemysłu lodziarskiego, który go przerastał. Fabryka zatrudniała już czterystu ludzi. Z rozrzewnieniem wspominał nieodległe chwile, gdy złodzieje wynieśli mu sejf
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego