Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 07.03
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
rynku. Część wniosków, do których analitycy dochodzili po długich badaniach, Grycan wyssał z mlekiem matki. Jak ten, że w Polsce, inaczej niż w innych krajach, po lody sięga się głównie w wakacje i w razie złej pogody - sezon kończy się po kilku tygodniach. Zlekceważył jednak konsekwencje tego faktu - że konsumentami lodowych przysmaków jest głównie młodzież, z natury rzeczy wrażliwa na modę. A w lodach zaczynała się moda na impulsy, czyli lody na patyku, w rożkach lub w małych kubeczkach.

Na tym polu międzynarodowe firmy okazały się lepsze od Zielonej Budki. Pokazały mistrzostwo w uwodzeniu dzieciaków opakowaniem, nawiązującym do już lubianych przez
rynku. Część wniosków, do których analitycy dochodzili po długich badaniach, Grycan wyssał z mlekiem matki. Jak ten, że w Polsce, inaczej niż w innych krajach, po lody sięga się głównie w wakacje i w razie złej pogody - sezon kończy się po kilku tygodniach. Zlekceważył jednak konsekwencje tego faktu - że konsumentami lodowych przysmaków jest głównie młodzież, z natury rzeczy wrażliwa na modę. A w lodach zaczynała się moda na impulsy, czyli lody na patyku, w rożkach lub w małych kubeczkach.<br><br>Na tym polu międzynarodowe firmy okazały się lepsze od Zielonej Budki. Pokazały mistrzostwo w uwodzeniu dzieciaków opakowaniem, nawiązującym do już lubianych przez
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego