Typ tekstu: Strona internetowa
Autor: Grzegorz Petka
Tytuł: strona o kolejach
Rok wydania: 2004
Rok powstania: 2005
kasacji jednego z członów, nie mniej jednak drugi człon przebudowano i tak oto pojawiła się EU07-537. W dniu 31.12.2001 lokomotywa ta wyszła z ZNTK Nowy Sącz po modernizacji już jako EP07-537. Tak więc formalnie EU07-537 przestała istnieć.
6. EU07-544 (EP07-544) - podobny przypadek jak lokomotywa EU07-537. Poprzednio była to lokomotywa ET41-088A. Obecnie lokomotywa ta jest już po przebudowie na EP07-544.
7. EU07-545 (EP07-545) - ostatnia w serii EU07, o najwyższym numerze inwentarzowym i również przebudowana z ET41-116B.
8. SP47-001 - najszybsza polska lokomotywa spalinowa (Vmax=140 km/h). Obecnie już
kasacji jednego z członów, nie mniej jednak drugi człon przebudowano i tak oto pojawiła się EU07-537. W dniu 31.12.2001 lokomotywa ta wyszła z ZNTK Nowy Sącz po modernizacji już jako EP07-537. Tak więc formalnie EU07-537 przestała istnieć. <br>6. EU07-544 (EP07-544) - podobny przypadek jak lokomotywa EU07-537. Poprzednio była to lokomotywa ET41-088A. Obecnie lokomotywa ta jest już po przebudowie na EP07-544. <br>7. EU07-545 (EP07-545) - ostatnia w serii EU07, o najwyższym numerze inwentarzowym i również przebudowana z ET41-116B. <br>8. SP47-001 - najszybsza polska lokomotywa spalinowa (Vmax=140 km/h). Obecnie już
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego