Typ tekstu: Książka
Autor: Grzegorczyk Wojciech
Tytuł: Strategie marketingowe banków
Rok: 1996
należeć powinno do obowiązków komórki marketingowej banku. Odnosi się to zwłaszcza do informacji priorytetowych. Można tu korzystać przede wszystkim ze źródeł wtórnych, natomiast w przypadku zbyt dużego stopnia agregacji danych lub w ogóle braku opracowań wtórnych, przeprowadzić należy badania pierwotne.
Do informacji priorytetowych, dla poszczególnych czynników lokalizacji, należą:
dla potencjału ludnościowego - liczba ludności, tempo jej przyrostu i liczba gospodarstw domowych;
dla dochodów ludności - dochody ogółem, udział płac w dochodach, udział oszczędności w wydatkach ludności;
dla zatrudnienia - wielkość i zmiany zatrudnienia oraz stopa bezrobocia;
dla potencjału gospodarczego - liczba i wielkość podmiotów gospodarczych działających w badanym rejonie (obroty, zatrudnienie, zyski);
dla sytuacji konkurencyjnej
należeć powinno do obowiązków komórki marketingowej banku. Odnosi się to zwłaszcza do informacji priorytetowych. Można tu korzystać przede wszystkim ze źródeł wtórnych, natomiast w przypadku zbyt dużego stopnia agregacji danych lub w ogóle braku opracowań wtórnych, przeprowadzić należy badania pierwotne.<br>Do informacji priorytetowych, dla poszczególnych czynników lokalizacji, należą:<br>dla potencjału ludnościowego - liczba ludności, tempo jej przyrostu i liczba gospodarstw domowych;<br>dla dochodów ludności - dochody ogółem, udział płac w dochodach, udział oszczędności w wydatkach ludności;<br>dla zatrudnienia - wielkość i zmiany zatrudnienia oraz stopa bezrobocia;<br>dla potencjału gospodarczego - liczba i wielkość podmiotów gospodarczych działających w badanym rejonie (obroty, zatrudnienie, zyski);<br>dla sytuacji konkurencyjnej
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego