Typ tekstu: Książka
Autor: Grzegorczyk Wojciech
Tytuł: Strategie marketingowe banków
Rok: 1996
znajdujące się w dyspozycji banku (lub jego założycieli), personel, możliwości jego przeszkoleń i typ banku. Analiza wymienionych czynników lokalizacji polega na zebraniu i opracowaniu informacji o każdym z nich i sformułowaniu wniosków o stopniu ważności poszczególnych czynników i ich wpływie na lokalizację banku.
Pierwszym z grupy czynników zewnętrznych jest potencjał ludnościowy rejonu, w którym ma funkcjonować nowy oddział banku lub nowy bank. Do informacji, za pomocą których można dokonać charakterystyki powyższego czynnika lokalizacji, należą:
ogólna liczba ludności,
tempo przyrostu naturalnego i prognozy w tym zakresie,
struktura ludności według płci i wieku,
struktura ludności według zawodów i wykształcenia,
liczba i struktura gospodarstw
znajdujące się w dyspozycji banku (lub jego założycieli), personel, możliwości jego przeszkoleń i typ banku. Analiza wymienionych czynników lokalizacji polega na zebraniu i opracowaniu informacji o każdym z nich i sformułowaniu wniosków o stopniu ważności poszczególnych czynników i ich wpływie na lokalizację banku.<br>Pierwszym z grupy czynników zewnętrznych jest potencjał ludnościowy rejonu, w którym ma funkcjonować nowy oddział banku lub nowy bank. Do informacji, za pomocą których można dokonać charakterystyki powyższego czynnika lokalizacji, należą:<br>ogólna liczba ludności,<br>tempo przyrostu naturalnego i prognozy w tym zakresie,<br>struktura ludności według płci i wieku,<br>struktura ludności według zawodów i wykształcenia,<br>liczba i struktura gospodarstw
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego