Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Ozon
Nr: 4
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2005
na przykład przez dopisanie do znaku drogowego lub reklamy dodatkowych informacji.
Jak niedaleko temu pomysłowi do absurdu, pokazuje działanie nowojorskiej grupy artystycznej (lub, jak kto woli - anarchistycznej) Toyshop. Jej członkowie uważają, że mieszkańcy miast powinni mieć takie samo jak reklamodawcy prawo wykorzystywania ścian czy autobusów do przekazywania informacji. Tzw. zwykli ludzie mają być tu aktywnymi uczestnikami przekazu, a nie tylko jego odbiorcami. W ramach swoich akcji grupa Toyshop pokrywa rysunkami budki telefoniczne na Brooklynie, przystanki, stacje metra i mury wielkich korporacji. Problem w tym, że ich rysunki nie niosą żadnego spójnego przekazu. Za szczyt swoich osiąg-nięć uważają happening, w którym
na przykład przez dopisanie do znaku drogowego lub reklamy dodatkowych informacji. <br>Jak niedaleko temu pomysłowi do absurdu, pokazuje działanie nowojorskiej grupy artystycznej (lub, jak kto woli - anarchistycznej) Toyshop. Jej członkowie uważają, że mieszkańcy miast powinni mieć takie samo jak reklamodawcy prawo wykorzystywania ścian czy autobusów do przekazywania informacji. Tzw. zwykli ludzie mają być tu aktywnymi uczestnikami przekazu, a nie tylko jego odbiorcami. W ramach swoich akcji grupa Toyshop pokrywa rysunkami budki telefoniczne na Brooklynie, przystanki, stacje metra i mury wielkich korporacji. Problem w tym, że ich rysunki nie niosą żadnego spójnego przekazu. Za szczyt swoich osiąg-nięć uważają happening, w którym
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego