Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy gstronomiczne
Rok: 2003
dziki tłum, nawet przed wejściem", "snobistyczne towarzystwo", "warszawka i aspirujący do niej", "dużo obcokrajowców". Właściciele "starają się przyciągać dobrze ustawioną klasę średni i im się udaje".
QULT CLUB

Kilkupoziomowy klub "w stylu postindustrialnym". "Dużo metalowych konstrukcji, hartowane szkło, podłogi z blachy, siatki druciane", "oszklone łazienki", ale "uwaga! Nie są to lustra weneckie, widać ludzi wewnątrz". "Kilka barów, w tym winny", charakterystyczne są "olbrzymie marmurowe schody pośrodku", "świetne do pokazów mody, sesji foto". Jest też "estetycznie wyodrębniona, elegancka" restauracja z kuchnią "głownie włoską". Lokal cieszy się powodzeniem "bardziej jako miejsce organizacji imprez zamkniętych niż klub o ustalonej kategorii bywalców". "Każdy wieczór ma swój
dziki tłum, nawet przed wejściem", "snobistyczne towarzystwo", "warszawka i aspirujący do niej", "dużo obcokrajowców". Właściciele "starają się przyciągać dobrze ustawioną klasę średni i im się udaje".<br>QULT CLUB<br>&lt;gap&gt;<br>Kilkupoziomowy klub "w stylu postindustrialnym". "Dużo metalowych konstrukcji, hartowane szkło, podłogi z blachy, siatki druciane", "oszklone łazienki", ale "uwaga! Nie są to lustra weneckie, widać ludzi wewnątrz". "Kilka barów, w tym winny", charakterystyczne są "olbrzymie marmurowe schody pośrodku", "świetne do pokazów mody, sesji foto". Jest też "estetycznie wyodrębniona, elegancka" restauracja z kuchnią "głownie włoską". Lokal cieszy się powodzeniem "bardziej jako miejsce organizacji imprez zamkniętych niż klub o ustalonej kategorii bywalców". "Każdy wieczór ma swój
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego