Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Ozon
Nr: 4
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2005
wizerunku Polski jako kraju atrakcyjnego biznesowo, ściąganie inwestorów. Ale to samo robi specjalnie w tym celu powołana Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych.

Podobnie jest z promocją polskiej kultury. W ambasadach działają powołane w tym celu instytuty, ale konia z rzędem temu, kto potrafi oddzielić ich kompetencje od tych, jakie mają sami ambasadorowie. Promocją kultury zajmuje się też Instytut Adama Mickiewicza, Instytut Książki i departament współpracy z zagranicą w Ministerstwie Kultury.

Najgorzej jest z turystyką. Za promocję odpowiadają po kolei: Instytut Turystyki, Polska Organizacja Turystyczna z 13 placówkami zagranicznymi i Polska Izba Turystyki. Powołane w różnych celach robią to samo. W
wizerunku Polski jako kraju atrakcyjnego biznesowo, ściąganie inwestorów. Ale to samo robi specjalnie w tym celu powołana Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych. <br><br>Podobnie jest z promocją polskiej kultury. W ambasadach działają powołane w tym celu instytuty, ale konia z rzędem temu, kto potrafi oddzielić ich kompetencje od tych, jakie mają sami ambasadorowie. Promocją kultury zajmuje się też Instytut Adama Mickiewicza, Instytut Książki i departament współpracy z zagranicą w Ministerstwie Kultury. <br><br>Najgorzej jest z turystyką. Za promocję odpowiadają po kolei: Instytut Turystyki, Polska Organizacja Turystyczna z 13 placówkami zagranicznymi i Polska Izba Turystyki. Powołane w różnych celach robią to samo. W
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego