Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Ozon
Nr: 5
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2005
wrażliwe" dane osobowe ich samych oraz ich rodziców. Oznacza to, że w zamian za prezent są gotowe "sprzedać" swoje dane wykorzystywane potem przez firmy w akcjach promocyjnych.

W Polsce nie jest, niestety, lepiej, skoro (jak wynika z badań Fundacji Dzieci Niczyje) 83,6 proc. dzieci przekazało wirtualnemu "znajomemu" swój adres mejlowy, 52,6 proc. numer telefonu, 45,6 proc. zdjęcie, a 23,7 proc. - adres domowy. W sieci dzieci nie są bezpieczne, co wymaga od rodziców ustawicznego doszkalania się, aby kontrolować, co pociechy wyczyniają. Stąd popularność wszelkich programów filtrujących zawartość stron i pocztę (notabene - dla sprawniejszych intelektualnie dzieci łatwych do ominięcia
wrażliwe" dane osobowe ich samych oraz ich rodziców. Oznacza to, że w zamian za prezent są gotowe "sprzedać" swoje dane wykorzystywane potem przez firmy w akcjach promocyjnych. <br><br>W Polsce nie jest, niestety, lepiej, skoro (jak wynika z badań Fundacji Dzieci Niczyje) 83,6 proc. dzieci przekazało wirtualnemu "znajomemu" swój adres mejlowy, 52,6 proc. numer telefonu, 45,6 proc. zdjęcie, a 23,7 proc. - adres domowy. W sieci dzieci nie są bezpieczne, co wymaga od rodziców ustawicznego doszkalania się, aby kontrolować, co pociechy wyczyniają. Stąd popularność wszelkich programów filtrujących zawartość stron i pocztę (notabene - dla sprawniejszych intelektualnie dzieci łatwych do ominięcia
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego