Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Przekrój
Nr: 2918
Miejsce wydania: Kraków
Rok: 2001
Specjaliści od marketingu od lat świetnie wiedzą, że osoby w depresji i stanach lękowych szybko można ukoić towarem ciepłym w tonacji i dotyku. Bodźce dotykowe też są bardzo istotne dla klienta.
Pani wraca więc do domu zadowolona niczym mała dziewczynka - towar, który ma w torbie, jest czymś w rodzaju pluszowego misia z dzieciństwa. I tak właśnie powstaje złudny efekt samopocieszenia - czar zakupów pryska zwykle już po kilku godzinach, najbardziej ekskluzywne opakowanie przestaje się podobać. W głowie shopoholiczki kołaczą znów te same myśli: życie jest beznadziejne, czas płynie za szybko, związek emocjonalny w ogóle nie satysfakcjonuje. Pewnie jutro znów wybierze się na
Specjaliści od marketingu od lat świetnie wiedzą, że osoby w depresji i stanach lękowych szybko można ukoić towarem ciepłym w tonacji i dotyku. Bodźce dotykowe też są bardzo istotne dla klienta. <br> Pani wraca więc do domu zadowolona niczym mała dziewczynka - towar, który ma w torbie, jest czymś w rodzaju pluszowego misia z dzieciństwa. I tak właśnie powstaje złudny efekt samopocieszenia - czar zakupów pryska zwykle już po kilku godzinach, najbardziej ekskluzywne opakowanie przestaje się podobać. W głowie &lt;orig&gt;shopoholiczki&lt;/&gt; kołaczą znów te same myśli: życie jest beznadziejne, czas płynie za szybko, związek emocjonalny w ogóle nie satysfakcjonuje. Pewnie jutro znów wybierze się na
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego