Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 4
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1996
to tę zaletę, że pojazdy nie wyróżniają się spośród innych i łatwo zachować tajemnicę.

Fabryczni "rzeźbiarze" przygotowują z drewna i gliny makietę w skali 1:1, która jest oklejana foliami imitującymi poszycie. W podobny sposób dopracowuje się również szczegóły kabiny (fakturę tapicerki, kształt kierownicy i deski rozdzielczej). Informatycy nie próżnują; modelowanie struktury nadwozia (dzięki technice komputerowej można je teraz przeprowadzać w trzech wymiarach) jest niezwykle ważne - karoseria samochodu musi być nie tylko lekka (zużycie paliwa!), ale także bardzo mocna (bezpieczeństwo pasażerów!). "Komputerowy" samochód przechodzi także pierwsze, na razie tylko symulowane, próby zderzeniowe.
A wszystko zaczyna się w pracowni projektanta. To właśnie
to tę zaletę, że pojazdy nie wyróżniają się spośród innych i łatwo zachować tajemnicę.&lt;/intro&gt;<br><br>Fabryczni "rzeźbiarze" przygotowują z drewna i gliny makietę w skali 1:1, która jest oklejana foliami imitującymi poszycie. W podobny sposób dopracowuje się również szczegóły kabiny (fakturę tapicerki, kształt kierownicy i deski rozdzielczej). Informatycy nie próżnują; modelowanie struktury nadwozia (dzięki technice komputerowej można je teraz przeprowadzać w trzech wymiarach) jest niezwykle ważne - karoseria samochodu musi być nie tylko lekka (zużycie paliwa!), ale także bardzo mocna (bezpieczeństwo pasażerów!). "Komputerowy" samochód przechodzi także pierwsze, na razie tylko symulowane, próby zderzeniowe.<br>A wszystko zaczyna się w pracowni projektanta. To właśnie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego