Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 02.20 (8)
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 2000
marketingowa. Najpierw precyzyjnie ustala się, do jakiej grupy klientek skierować zapach, potem określa się ich upodobania. Na końcu pozostaje zaprojektowanie opakowania i opracowanie receptury zapachowej". Specjaliści od reklamy i promocji wiedzą, że nowy zapach "sprzedają" flakon, nazwa i marka, a sygnatura twórcy automatycznie określa charakter i jakość produktu. Dlatego projektantom mody, którzy zajmują się też kreacją zapachów, tak bardzo zależy na powiązaniu ich nazwisk z nowym zapachem. Chcą w ten sposób wywołać w świadomości klienta skojarzenie zapachu z wizerunkiem znanego domu mody. Yves Saint Laurent sygnował swe pierwsze perfumy inicjałem Y. Autografy lub inicjały widnieją na flakonach Gucciego, Calvina Kleina, Paco
marketingowa. Najpierw precyzyjnie ustala się, do jakiej grupy klientek skierować zapach, potem określa się ich upodobania. Na końcu pozostaje zaprojektowanie opakowania i opracowanie receptury zapachowej". Specjaliści od reklamy i promocji wiedzą, że nowy zapach "sprzedają" flakon, nazwa i marka, a sygnatura twórcy automatycznie określa charakter i jakość produktu. Dlatego projektantom mody, którzy zajmują się też kreacją zapachów, tak bardzo zależy na powiązaniu ich nazwisk z nowym zapachem. Chcą w ten sposób wywołać w świadomości klienta skojarzenie zapachu z wizerunkiem znanego domu mody. Yves Saint Laurent sygnował swe pierwsze perfumy inicjałem Y. Autografy lub inicjały widnieją na flakonach Gucciego, Calvina Kleina, Paco
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego