Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
trzeba zwrócić uwagę na sieć Internet. Szczególne możliwości oferuje sieć World Wide Web. Punktem zwrotnym w rozwoju Internetu dla celów promocyjnych było pojawienie się usługi internetowej World Wide Webb z możliwością tworzenia własnych stron hipertekstowych. Już obecnie jest możliwe projektowanie plików mających charakter reklamowy lub public relations, które to strony mogą być oglądane przez wszystkich użytkowników sieci (rys.31).
Zalety Internetu jako środka przekazu promocyjnego można określić następująco: szybkość oddziaływania - informacja dociera prawie natychmiast na dużą odległość i nie jest wymagane tak duże wyprzedzenie jak w konwencjonalnych środkach przekazu, szybkość reakcji - adresaci takiego przekazu mogą natychmiast zareagować prosząc o dodatkowe informacje
trzeba zwrócić uwagę na sieć Internet. Szczególne możliwości oferuje sieć World Wide Web. Punktem zwrotnym w rozwoju Internetu dla celów promocyjnych było pojawienie się usługi internetowej World Wide Webb z możliwością tworzenia własnych stron hipertekstowych. Już obecnie jest możliwe projektowanie plików mających charakter reklamowy lub public relations, które to strony mogą być oglądane przez wszystkich użytkowników sieci (rys.31).<br>Zalety Internetu jako środka przekazu promocyjnego można określić następująco: szybkość oddziaływania - informacja dociera prawie natychmiast na dużą odległość i nie jest wymagane tak duże wyprzedzenie jak w konwencjonalnych środkach przekazu, szybkość reakcji - adresaci takiego przekazu mogą natychmiast zareagować prosząc o dodatkowe informacje
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego