Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy ochronne
Rok: 2003
jak sama nazwa wskazuje, maj przede wszystkim dawać klientowi ochronę. To jest ich podstawowa funkcja, która ma także swoją cenę, zazwyczaj jasno wyszczególnioną n polisie. Inną sprawą jest to, że niestety część klientów nie posiada innych oszczędności poza środkami zgromadzonymi na polisie i sięga po swoje jedyne dostępne środki w momencie trudności finansowych. Mówię niestety, ponieważ zerwanie umowy przed umówionym końcem ubezpieczenia, szczególnie w pierwszych 5 latach, wiąże się ze stratą finansową.
Czy fakt, że duża część klientów o tym nie wiedziała, przypadkiem nie wynika z tego, że sprzedażą polis trudniły się osoby nie posiadające odpowiednich kwalifikacji?
Błędy popełnione przez agentów
jak sama nazwa wskazuje, maj przede wszystkim dawać klientowi ochronę. To jest ich podstawowa funkcja, która ma także swoją cenę, zazwyczaj jasno wyszczególnioną n polisie. Inną sprawą jest to, że niestety część klientów nie posiada innych oszczędności poza środkami zgromadzonymi na polisie i sięga po swoje jedyne dostępne środki w momencie trudności finansowych. Mówię niestety, ponieważ zerwanie umowy przed umówionym końcem ubezpieczenia, szczególnie w pierwszych 5 latach, wiąże się ze stratą finansową.<br>Czy fakt, że duża część klientów o tym nie wiedziała, przypadkiem nie wynika z tego, że sprzedażą polis trudniły się osoby nie posiadające odpowiednich kwalifikacji?<br>Błędy popełnione przez agentów
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego