Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
treść przekazu) oraz ilości i jakości informacji istotnych dla odbiorcy. Wpływ wizerunku na postawę wobec produktu zależny jest także od ładunku emocjonalnego, jaki przypisywany jest jego poszczególnym cechom.

Konwencja reklamy powoduje, że tworzony obraz produktu nie zawsze odpowiada realnym cechom obiektu. Jeśli jednak rozbieżność ta jest zbyt duża, może wywołać motywację awersyjną lub sankcje prawne. Wywoływanie nadmiernych oczekiwań nie zawsze musi wiązać się z eksponowaniem fałszywych komunikatów. Może być też efektem przypisywania produktowi cech, których nie zawiera komunikat, a które spontanicznie aktywizowane są w świadomości odbiorcy. Pojmowanie produktu w kategoriach instrumentu służącego do osiągania szerokiej skali istotnych dla odbiorcy celów, jest
treść przekazu) oraz ilości i jakości informacji istotnych dla odbiorcy. Wpływ wizerunku na postawę wobec produktu zależny jest także od ładunku emocjonalnego, jaki przypisywany jest jego poszczególnym cechom.<br>&lt;page nr=81&gt;<br>Konwencja reklamy powoduje, że tworzony obraz produktu nie zawsze odpowiada realnym cechom obiektu. Jeśli jednak rozbieżność ta jest zbyt duża, może wywołać motywację awersyjną lub sankcje prawne. Wywoływanie nadmiernych oczekiwań nie zawsze musi wiązać się z eksponowaniem fałszywych komunikatów. Może być też efektem przypisywania produktowi cech, których nie zawiera komunikat, a które spontanicznie aktywizowane są w świadomości odbiorcy. Pojmowanie produktu w kategoriach instrumentu służącego do osiągania szerokiej skali istotnych dla odbiorcy celów, jest
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego